21 stycznia 2021

20/01/2021 DAX +20,1 pkt

Wczorajszy dzień nie był tym, z moich wymarzonych. Porażki na rynku tylko wzmacniają i to pokazałem dzisiaj. W skupieniu i cierpliwości czekałem na swój moment i jak przyszedł to odpaliłem rakietę 😅 Pisząc o skupieniu i cierpliwości mam na myśli to, że pozycja została otwarta dopiero o godzinie 16:00. Jak śledzisz chociaż trochę mój dziennik to wiesz, że to jest bardzo późna godzina jak na moje zagrania. Zobaczmy co wydarzyło się na HR:


Czerwonymi liniami oznaczyłem poziomy stop loss, które po kolei były wyrzucane z rynku. Zaczęło się od wybicia stop lossów poprzez ruch w dół. Po wybiciu (zielony okrąg) jak zawsze rynek zaczyna ruch w kierunku przeciwnym, tak aby jeszcze bardziej wkur... inwestorów którzy przegrali i zostali wyrzuceniu z rynku. Ten ruch w górę od początku był planowany, gdyż jak widać na jego drodze stanęły kolejne poziomy gdzie leżały stop lossy innych graczy (szczyty oznaczone czerwonymi liniami). Po wybiciu pierwszego poziomu myślałem, że rynek zawróci i spadnie. Niestety dał tylko fałszywy sygnał do spadków. Okazało się, że wykres idzie po kolejne stop lossy, które leżały jeszcze wyżej przy kolejnym szczycie (również oznaczony czerwoną linią). Po ich wybiciu, w końcu nastąpiła reakcja i moje wejście na spadki: 


Jestem bardzo dumny z tego zagrania, ponieważ mój scenariusz realizował się krok po kroku w 90%. Nie otwierałem niepotrzebnych pozycji tylko czekałem jak snajper aby zgarnąć swój łup. Oby więcej takich zagrań! 💪💪

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz