27 stycznia 2021

27/01/2021 DAX -31,0 pkt

Dzisiejszy dzień baaaaardzo słaby w moim wykonaniu. Mimo tego, że DAX świetnie chodził to niestety nie potrafiłem pogodzić obowiązków służbowych z monitorowaniem rynku no i skończyło się tak, a nie inaczej. Na ten moment dzisiejszy ruch na tym indeksie to aż 419 pkt !! 


a ja nie potrafiłem wyciągnąć z niego zaledwie 20 pkt czyli mojej dniówki. Nie może tak być... 
Pierwsza pozycja na HR wyglądała tak: 

W czasie tych ogromnych spadków nie potrafiłem dołączyć i bałem się otworzyć shorta aby nie dostać SL. W związku z tym czekałem cierpliwie na korektę, która w końcu nadeszła.. 


Jak widać w końcu złapałem shorta, ale rynek nie chciał już dalej spadać. Mocne korekty wzrostowe wyraźnie to pokazywały i przy okazji wyrzuciły mnie z pozycji. 
Druga pozycja i sytuacja na HR trochę się zmieniła:


Rynek cały czas czekał na ten ruch w górę, aby wyczyścić pozycje krótkie i stop lossy, a następnie spadł. Niestety dla mnie nie wystarczająco nisko: 


Liczyłem, że ten dynamiczny spadek będzie kontynuowany aż do 5HR, ale myliłem się...
Ostatnia pozycja otwarta z przekonaniem o wzrostach, które pojawiły się, ale już beze mnie. 
Mierzenie z HR wyglądało w ten sposób: 


Założyłem kontynuację wzrostów i próbowałem się wbić na korekcie mierzonej z gold RB na HR. 
Na LR też wyglądało to obiecująco: 


Niestety rynek zanurkował po mojego stop loss'a i do średniej SMA !!! (wcześniej służyła mi ona za element do wejścia w rynek !! 😠😠) po czym wystrzelił w górę. 

Trzeba wziąć się w garść, wyciągnąć wnioski i w dwóch ostatnich dniach tygodnia pokazać klasę !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz