19 stycznia 2021

19/01/2021 DAX -21,1 pkt

No i koniec serii zwycięstw... W dniu dzisiejszym nie udało mi się dobrze odczytać intencji rynku. No cóż, taki jest trading i nic na to nie poradzimy. Najważniejsze aby w długiej perspektywie zarabiać. Przejdźmy do szczegółów: 


Najpierw zacznijmy od HR. Po spadku od samego szczytu, wykres wykonał pełen zasięg aż do S5. Nastąpiła po tym korekta w górę zatrzymująca się idealnie na R3 mierząc od dołka nr 1 Uznałem, że w myśl CAPP DAX będzie dalej spadał, tak aby przetestować właśnie dołek nr 1. W związku z tym odmierzyłem CF od sygnalnej, na której jest rozciągnięte właśnie mierzenie. Zobaczmy jak to wyglądało na LR:


Jak widać powyżej, nie za dobrze. Odmierzenie na HR było prawidłowe, rynek zrobił to co chciałem czyli przetestował ostatni dołek. Problem w tym, że zawaliłem wejście na LR gdyż zwyczajnie wszedłem zbyt wcześnie nie na tej sygnalnej co trzeba... Spread zrobił swoje i dostałem pierwszego SL'a. Co dalej? Oczywiście zdenerwowałem się i czekałem na kolejną sytuację. Uznałem, że skoro wykres nie wybił nowego LOW na HR czyli nie wybił dołka nr 1 to zagram longa z dołka nr 2. Jak pomyślałem to tak zrobiłem i co się okazało? 


Okazało się, że znowu się pomyliłem. Owszem wykres odbił i to całkiem nieźle bo za poziom R3 na HR, ale tam wyrysował czerwoną sygnalną w dół, wybił SL sprzedającym (szczyt oznaczony nr 3) i spadł razem z moją pozycją na wzrosty. Patrząc z perspektywy czasu na nią, to w zasadzie była naprawdę bardzo słaba. Na powyższym screenie widzisz jak już rynek spadł i średnia SMA wygląda inaczej. Postanowiłem, więc ją dorysować aby przynajmniej trochę odzwierciedlić jak to wyglądało z mojej perspektywy. Pozycja została otwarta na zasadzie, muszę odrobić i nie ma opcji aby nie wyszło 😁 Oprócz średniej SMA i mojego przekonania oraz oczywiście gold RB, nie było nic...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz