14 stycznia 2021

14/01/2021 DAX +20,3 pkt

Podczas ostatnich obserwacji rynku na HR, doszedłem do wniosku że w konsolidacji permanentnie wybijane są dołki i szczyty. Po takim wybiciu lub po ponownym re-teście od razu następuje zwrot i jazda po kolejne Stop Lossy innych traderów. W myśl tego było dzisiejsze zagranie. 

Po rozpoczęciu sesji wyznaczyłem dwa ekstrema, które powinny być wybijane (Zielone okręgi). Rynek najpierw poszedł w dół, ale nie wybił nowego LOW, zatem według teorii powinien nastąpić atak na nowe szczyty. W związku z tym, kliknąłem CF'a na dołek (Zielone strzałka) i przeszedłem na LR. 

Na LR po wyjściu ceny z konsolidacji nie było momentu na wejście. Dynamiczne wyjście i zaraz powrót aby raz jeszcze uprzykrzyć życie traderom. Po tym zaś wyjściu pojawiła się moja sekwencja pozioma, gold RB i SL wypadał poniżej średniej. Postanowiłem otworzyć pozycję. Jak widać udało się, ale podczas jej trwania wykres raz jeszcze wrócił poniżej jej ceny otwarcia. Jakbym zarządzał w tej pozycji Stop Lossem to zostałbym wyrzucony. 😐 Cieszę, się że po raz kolejny udało mi się wyjść z zyskiem. Odrabiania strat ciąg dalszy! Walczymy! 💪💪

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz