13 stycznia 2021

13/01/2021 DAX +20,7 pkt

Dzisiaj testowałem nowe podejście do analizowania HR, gdyż to jest kluczowe aby dobrze wybrać sygnalną, z której rozpocznie się odpowiednio długi ruch. Jeżeli będzie się to sprawdzać to opiszę to w kolejnych wpisach i pewnie zagraniach. Tymczasem grałem z następującej sygnalnej na HR, uznając że rynek zawróci po wybiciu nowego szczytu. 


Po przejściu na LR ujrzałem następującą sytuację:


Wykres robiąc coraz niższe szczyty zaczął schodzić w dół. Planowałem grać shorta, ale nie za wcześnie. Zgodnie z moimi ostatnimi wytycznymi czekałem, aż wykres zejdzie poniżej średniej. Oprócz tego do setupu doszła jeszcze sekwencja pozioma w postaci poprzedniego dołka na poziomie S2 i red RB czyli sygnalna do spadków. Ponadto SL wypadał powyżej średniej SMA z M1(77). Wykres spadł jak kamień w wodę błyskawicznie uderzając w TP. Takie transakcje to my lubimy 😀😀😀😀 
Życzę każdemu aby miał ich jak najwięcej !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz