08 grudnia 2020

08/12/2020 DAX -20,6 pkt


9:15 DAX od rana w konsoli zarówno na M1 jak i na M5 krążąc wokół PIVOTA DZIENNEGO. Słaba zmienność więc póki co czekam na rozwój sytuacji. 

10:15 Wykres zaczął iść w górę zgodnie z kierunkiem średniej na M1. Utworzył się nowy szczyt i dojrzałem miejsce do pojawienia się sekwencji poziomej, która ładnie zgrywała się z poziomem średniej. Jeżeli rynek tam zejdzie to będzie to też fajna korekta, która będzie kończyła się mniej więcej w połowie korpusu świecy na M5. Postanowiłem więc poszukać L której SL wypadał poniżej średniej zarówno na M1 jaki na M pięć. Niestety wykres nie pociągnął i po paru chwilach rynek zanurkował niżej i dostałem dzisiaj pierwszego SL na -10,7 pkt.

10:27 Zaczynają pojawiać się pierwsze oznaki do otwierania szortów, ale póki jesteśmy nad PIVOTEM DZIENNYM to się tego nie podejmuję.

10:44 Tak jak przewidywałem rynek spadł dosyć mocno przebijając poziom PIVOTA DZIENNEGO. W takich momentach jesteśmy daleko od średniej więc handel musi się opierać na sekwencji oraz na poziomach piwotalnych. Po spadku zaczęła się rysować korekta wzrostowa. Postanowiłem odpalić S w momencie kiedy rynek doszedł do połowy świecy spadkowej na M5, tak aby SL wypadał ponad PIVOTEM DZIENNYM. 

10:57 Niestety to kolejny stop loss na -10,2 pkt. Teraz widzę że otworzyłem pozycję całkowicie bez sensu gdyż nastąpił pullback do poziomu PIVOTA DZINNEGO i to tutaj powinienem szukać pozycji krótkiej. Mimo tego że nie powinienem i łamie swoje zasady świadomie decyduje się na otwarcie ponownie shorta.

11:42 Ale pech !! Rynek poszedł w dół więc przestawiłem na BE+ po czym głębsza korekta niestety wyrzuciła mnie ponownie z pozycji. Jak już się to wydarzyło to oczywiście rynek zrobił nowe low, ale już beze mnie.. co za wredna małpa! +0,5 pkt

12:28 Pech w poprzedniej transakcji spowodował, że podjąłem się kolejnej próby otwarcia shorta. Po nowym low wyrysowała się korekta wzrostowa, która powróciła prawie do średniej. Według mnie jest to dobry moment na zajęcia pozycji krótkiej gdyż widzę reakcję na świecy w postaci małego PINA oraz jest ona umiejscowiona w sekwencji poziomej. SL wypada powyżej średniej na M1 jaki i M5.

12:50 Bum!! jest w końcu TP. Trafiony, zatopiony +20,0 pkt i odrabiam dzisiejsze straty. Zmierzamy w kierunku S1, więc cierpliwie czekam na to co się wydarzy...

14:50 Wykres pokonał średnią i spokojnie szedł w górę bez żadnej większej korekty. Obiecałem sobie, że cierpliwie czekam na korektę do średniej aby tam poszukać Lki. Tak się w końcu wydarzyło i w momencie kiedy rynek zbliżył się do średniej na M1 i M5 otworzyłem pozycję. Reakcja w tym miejscu się pojawiła, ale niestety stanowczo za mała, gdyż nie wystarczyło nawet aby przejść na BE+. Chwilę po tym rynek zjechał w dół i po raz kolejny SL na -10,2 pkt.

15:27 No dobra skoro nie Lki to pewnie Shorty! Chęć odegrania się i to szybkiego to najgorszy doradca w tradingu!!  Pozycja otwarta w oparciu o to, że nie weszły LKi oraz, że dobrze to wyglądało zarówno na M5 jak i na M1. Otwierane blisko średniej, ale bez sekwencji poziomej.. rezultat? -10,0 pkt.

Koniec na dzisiaj, ewidentnie nie mój dzień... 😟😟

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz